미소

CHI-CHI - Love is energy

Kategori: Sajin

Jag kan inte vänta en enda dag, utan att stirra på min telefon. Jag kan inte vänta en enda minut, allt jag tänker på är dig. Dina ögon som varken kan se eller veta hur jag egentligen känner - det driver mig till vansinne! Du har berört mig. Vad letar du efter? Du har inget svar på om jag är din tjej, men ändå känner du min energi. Du vet inte att du är mannen som ska skydda mig varje dag och resten av våra liv.

Kärlek är energi. Jag kan känna den i mitt hjärta. Du är min energi! Jag vill ha äkta kärlek och ett bra förhållande så att ingen annan kan ta din plats. Känn min kärlek! Fast jag har varit med om att avsluta ett förhållande tidigare så känns den här kärleken som den första för mig, även om jag gett hela världen en chans så är det dig jag vill ha. Din berättelse är full av hemligheter så berätta för mig nu.

Du är bra på att övertala att du skulle göra allt för mig, med den övertalningen tystar du ned mig med dina ord, fast du egentligen bara ljuger för mig. Bara när jag behöver dig, stänger du din mun. Jag vet inte varför jag letar efter dig varje dag, men jag vill bara ha dig. Kom till mig älskling, för din kärlek till mig gör mig galen. Snälla titta på mig och säg att du inte ljuger. Kärlek är energi. Jagkan känna den i mitt hjärta. Du är min energi! Om du vill ha äkta kärlek så ska du få det. Känn min kärlek!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: