미소

Taeyang - Wedding dress

Kategori: Sajin

Vissa säger att det inte är över förrän det är över, men jag antar att det verkligen är över nu. Det är något jag måste säga innan jag låter dig gå. Lyssna...
Jag kan inte tro på vad som händer. Jag måste vara lugn. När jag hörde dig skrika och att han var utom kontroll, allt jag kom att tänka på var 'Nej, nej, nej! Han kan inte skada den jag har tagit hand om så länge, den jag fortfarande bryr mig om'. Jag vet att det är slut mellan oss och jag borde inte lägga mig i, men hur kan du träffa andra efter att vi gjorde slut bara för några veckor sedan, bara det gör mig att känna att det vi hade var verkligt. Kan det vara eller är det för sent?
Lyssna till ditt hjärta för det kommer inte att svika dig. För jag vill att du ska vara min tjej! Nu när vi inte är tillsamman kommer kärleken att visa vägen. Livet fortsätter och jag har aldrig känt mig så stark. Livet kan leda oss till lycka, utan ett slut. Om vi bara visste att vi verkligen tillhör varandra. Aldrig känna oro, istället så växer vi tillsammans. Jag ser dig på ett bröllop i klänning, jag kan se dig i din bröllopsklänning.
Jag var aldrig perfekt, men jag hade aldrig låtit det gå så långt att jag tappar kontrollen, kastar saker eller göra så att du känner dig obekväm. Vad han gjorde mot dig var oacceptabelt och du bara påstod att allt var okej. Det är omöjligt! Du ska veta att jag alltid finns här för dig. Gud! Jag har varit nära dig och det kändes underbart, bara den tanken får mig att känna att det vi hade var verkligt. Det kan aldrig vara för sent.
Tjejen, du kommer inte att ångra dig. Kom bara och ta min hand. Låt oss börja den här resan och leva livet. Jag vill sprida denna lycka, se och lär. Lyckan är så djupt, den kommer allra längst in från mitt hjärta. Hör du inte?
Släpp aldrig, aldrig taget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: