미소

Can you hear me calling, calling for you?

Kategori: Sajin

Jag föreställer mig att du står precis framför mig och dina vackra ögon ser rakt på mig. Jag minns värmen du gav mig och jag önskar att jag kan få dig tillbaka, önskar att jag bara kan ta tillbaka allt.

Jag trodde aldrig på det och nu har det hänt mig. Andra gången vi sågs kände jag något. Mina känslor blev helt annorlunda och det kom helt naturligt. Jag blev totalt förändrad.

Kan du höra mig ringa? Kan du höra mig skrika, ropa ditt namn? Det känns som om jag står ensam ute i regnet och försöker hantera denna smärta. Kan du inte höra mig ringa dig? Tänk tillbaka på de dagar vi tillbringade tillsammans, jag skulle ge vad som helst för att uppleva det igen och för alltid. Minns du alla de saker som vi brukade skratta åt? Jag önskar jag kunde få uppleva det igen, jag önskar att jag kan få tillbaka dig, önskar att jag bara kan ta tillbaka allt.

Jag visste inte det om dig, men nu vet jag. Du betyder allt för mig och det är min sanning. Jag älskar dig! Kan du höra mig ringa? Kan du höra mig skrika, ropa ditt namn? Det känns som om jag står naken ute i regnet och försöker hantera denna smärta. Kan du inte höra mig ringa dig?


Du betyder hela världen för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: